22 Kasım 2010 Pazartesi

Ya Aşkım Ol Ya Dostum Ol - Kesmeşeker




Ya Aşkım Ol Ya Dostum Ol - Kesmeşeker şarkı sözü, Ya Aşkım Ol Ya Dostum Ol - Kesmeşeker dinle, Ya Aşkım Ol Ya Dostum Ol - Kesmeşeker indir, Ya Aşkım Ol Ya Dostum Ol - Kesmeşeker video klip klibi izle


Ya Aşkım Ol Ya Dostum Ol - Kesmeşeker


Tenin deiiiine dair söylenen her türlü söz nasilda yarar
iiimize

Aikim oldun dostum oldun günlerimin nuru oldun sen
Gözüm gördü kalbim duydu yalanlarin sebep oldu sen
Sana olan ihtiyacimi ne parayla ne imanla gelip geçen
Günlerle bir bir tutulamaz
Ya aikim ol ya dostum ol
Yoiur beni hamurunda günlerimin çamurunda sen
Deniz gibi sar bedeni günei gibi yak tenimi sen
Sana olan ihtiyacimi ne parayla ne imanla gelip geçen
Günlerle bir bir tutulamaz
Ya aikim ol ya dostum ol

Söyleyen : Kesmeşeker

0 yorum:

Yorum Gönder