22 Kasım 2010 Pazartesi

Ya Evde Yoksan - Orhan Gencebay




Ya Evde Yoksan - Orhan Gencebay şarkı sözü, Ya Evde Yoksan - Orhan Gencebay dinle, Ya Evde Yoksan - Orhan Gencebay indir, Ya Evde Yoksan - Orhan Gencebay video klip klibi izle


Ya Evde Yoksan - Orhan Gencebay


Aikinla ne garip hallere düitüm
Herieyim tamamda bir sendin noksan
Yaimur yai demeden yolara düitüm
içim ürperiyor ya evde yoksan

Ya yolu kaybettim ya ben kayboldum
Ne olur bir yerden kariima çiksam
Tepeden tirnaya sirilsiklam oldum
içim ürperiyor ya evde yoksan

Aikinla ne garip hallere düitüm
Herieyim tamamda bir sendin noksan
Yaimur yai demeden yolara düitüm
içim ürperiyor ya evde yoksan

Elbisem gündelik pabucum delik
Haberin olsada sobaya yaksan
Yaimur iliiime geçti üstelik
içim ürperiyor ya evde yoksan

Sarhoisan kapini çaldiiim anda
Saç bai darmadaiin açik saçiksan
Birde ufak raki varsa masanda
içim ürperiyor ya evde yoksan

Sabahlara kadar içsek seviisek
Ne ben iie gitsem ne sen ayilsan
Derin bir uykunun dibine düisek
içim ürperiyor ya evde yoksan
içim ürperiyor ya evde yoksan

Ne kadar üiüdüm nasil aciktim
ilk önce sicacik banyoya soksam
Sanirsin iu anda denizden çiktim of
içim ürperiyor ya evde yoksan
içim ürperiyor ya evde yoksan

Yanlii mi aklimda kalmii acaba
Muhabbet sokaii numara doksan
Boiami gidecek bu kadar çaba
içim ürperiyor ya evde yoksan

Ya yolu kaybettim ya ben kayboldum
Ne olur bir yerden kariima çiksan
Tepeden tirnaia sirilsiklam oldum
içim ürperiyor ya evde yoksan
Ya evde yoksan ya evde yoksan
Ya evde yoksan ya evde yoksan

Söyleyen : Orhan Gencebay

0 yorum:

Yorum Gönder